فیلم Old Guard

از بانو شارلیز ترون تقاضا میکنم اینقد غیرمسئولانه پروژه انتخاب نکنن . ما بیکار نیستیم که عمری بیگ فن شما هستیم . 

Old Guard یا نگهبانان کهن ساخته نتفلیکس در ژانر "سکانس های اکشن با داستان شل و ول و بعضی وقتا هم بدون منطق" قرار میگیره .

یه موضوعی که بین این فیلم و مثلا فیلم استخراج (گلشیفته بازی میکنه و فلان) هست اینه که میخوان شخصیت اصلی و خفن و مرموز و از اینا که بهرام و شهرام و ناکار میکنن نشون بدن ولی نمیتونن . یعنی ما اونقد شخصیت و نمیشناسیم که باهاش ارتباط برقرار کنیم و درست حسابی درباره گذشته‌ش نمیدونیم که به خودمون بقبولونیم که یارو خفنه آقا، میزنه جر میده .

وقتی این اتفاق نمی افته با یه خفن پلاستیکی روبرو میشیم . یعنی میبینیم خفنه ولی میدونیم فقط ظاهره، کیفیت نداره . از اون خفن فلزیا نیست :)) 

 

فیلم estekhraj :)) استخراج

این فیلم و که احتمالا کل ایران بخاطر گلشیفته دیدن . این پسره تور هم بازی میکنه و خلاصه اینکه پربیننده ترین ساخته نتفلیکس شد .

این فیلمم دست کمی از فیلم قبلی نداره و همون سیستمه . خفن پلاستیکی

خطر اسپویل 

یه سکانس داره آقای تور میپره میره ته دریاچه میشینه زیرآب -_-

حاجی با هزاربار دیدیم تام کروز زیرآب بوده، تازه یارو واقعا میتونه بیشتر از ۵ دقیقهنفسش و نگه داره . دیگه شما زیرآب آشپزیم کنی تحت تاثیر قرار نمیگیریم .

فیلم استخراج یکی از گوگولی ترین بدمن های سینما رو داره :))

بازیگر نوجوون ولی خوب بود خدایی

 

سریال میراث

این سریال اسپین آف سریال اصیل هاست که خود اصیل ها اسپین آف خاطرات یک خوناشام هستش :/

سریال یجوریه که انگار یکی از شبکه های ایرانی یه سری تجهیزات خفن خریدن ولی خیلی کار باهاش و بلد نیستن :| انگار ارباب حلقه ها رو بدی شبکه یک بسازه مثلا . اصلا بگذریم .

بازیگر مرد اصلی سریال ایرانیه، بعید میدونم ایران به دنیا اومده باشه ولی خبایرانیه، آریا قاسم نژاد گمونم .

 

فیلم Tenet

بعد از تعدادی تاخیر بالاخره اکران شد و خوبم اکران شد انگار بنظرم نبینید تا کیفیت خوب بیاد . 

این فیلم از اون جهت واسه من و باقی طرفدارای نولان میتونه مهم باشه چون یجورایی نولان به سبک و سیاق فیلمسازی خاص خودش برگشته

 

همین فعلا