اگه با نتفلیکس آشنایی ندارین باید بگم که، فیلیمو رو دیدی؟ مثل هزار چیز دیگه که بچه ها کپی کردن، فیلیمو هم کپی شده نتفلیکس عزیز هستش منتهی نتفلیکس یکسری تولیدات هم داره . فیلم های سینمایی و سریال خودش و میسازه . مثل سریال آینه سیاه، اتفاقات عجیب، ۱۳ برای اینکه و کلی سریال خفن دیگه . چند روز پیش خیلی اتفاقی یه سریالی از این شبکه پیدا کردم و خلاصه داستانش هم خیلی پیش پا افتاده بود و هم به طرز عجیبی درگیر کننده . 

"روی ۲۷تا ماشینی که متعلق به معلم و مدیر و کارکنان یه دبیرستان توی امریکا بوده با اسپری قرمز تصاویر مستهجن!! کشیده شده و همه باهم سر اینکه کار کدوم دانش آموز بوده توافق دارن"

همینقد ساده، هم مشخصه چی کشیده شده، هم میدونن کی کشیده . سریال تمومه یعنی . اینجاست که چندتا از بچه خوبای دبیرستان پامیشن و این اتفاق و پیگیری ها برای اخراج دانش آموز و جریان دادگاهی و شهادت شاهدین و مدارکی که علیه دانش آموز خبیث وجود داره رو به شکل یه مستند ظبط میکنن و با پیش روی این مثبتا مشخص میشه یه چیزایی این وسط درست نیست و اون نقاشی های مستهجن روی ۲۷ تا ماشین ممکنه توسط شخص دیگه‌ای کشیده شده باشه

ایده سریال به طرز عجیبی مسخره‌س و تا اینجایی که من دیدم دلایلی هم که برای تبرئه شدن شخصیت اصلی پیدا میکنن، با اینکه منطقیه ولی به طرز عجیبی مسخره و خنده داره . 

نتفلیکس یه کار جالبی که انجام میده اینه که روی تموم پروژه هاش هاش تبلیغ نمیکنه . فلسفه‌شون اینه که اگه محصولشون قدرت آتیش گرفتن و داره پس احتیاجی به بنزین نیست . همه چی و میذارن دست مخاطب . خود مخاطب آتیش و روشن میکنه . بعد یه مدتم توی تموم شبکه های اجتماعی صحبت اون سریال یا فیلمه . مثل سریال اتفاقات عجیب . بدون هیچ سر و صدایی پخش شد و بعد یه مدت کوتاه این مخاطبا بودن که تبلیغ سریال و به عهده گرفتن و تا مدتها همه جا صحبت از این سریال بود . 

حالا هرچی .

خلاصه اینکه به نظرم سریال جالبیه و شما رو پای خودش نگه میداره . حتما قبل اینکه برید سراغش تریلرش و ببینید

تریلر سریال american vandal

یه سریال آلمانی هم هست به اسم دارک . اونم جالبه، البته صدای بازیگرا با زبون آلمانی اوایلش روی مخه . اونم چک کنین