خیلی دوست داشتم بیام پز بدم که مثلا فیلم ابرهای سیلس ماریا یا کشتن گوزن مقدس و اینا رو دیدم و کلی دریافت های فلسفی داشتم، ولی هیچ‌چی نمیتونه جلوی علاقه من به فیلم های ابرقهرمانی و بگیره . 

یعنی میخوام بگم شما تموم پند و اندرز و رازهای هستی و مفاهیم ژرف و بریز توی اونجرز و ببین من با چه ولعی قضیه رو موشکافی میکنم . چون حس میکنم مثلا تونی استارک خیلی بیان شیواتری داره .

حالا هرچی . نشستم دد پول ۲ رو با کیفیت پرده دیدم . اول جا داره بگم با کیفیت پرده نبینید . 

عمیقا معتقدم به خوبی قسمت اول نیست و حتی بعضی از شوخی های قسمت اول رو عینا کپی کردن توی قسمت دو . 

من اهل کمیک بوک نیستم، پس واسم مهم نیست فیلمنامه اقتباسی یا هر نوع برداشت دیگه‌ای از کمیک بوده یا نه . ولی بعد از یک داستان اورجینال در قسمت اول، شاهد یک داستان مزخرف در قسمت دوم هستیم . جدا باید به این قضیه جمع کردن تیم خاتمه بدن . الان دیگه هر فیلمی و می بینی، نیم ساعت که میگذره یارو پامیشه میره یه تیم جمع میکنه بیفته به جون یکی . البته ددپول خوب از پسش براومد چون تقریبا کل تیمش کمی بعد از جمع شدن مردن :)) 

از پیام های درون لایه های زیرین محتوا هم میتونم به «با دوستان مروت، با دشمنان مدارا» اشاره کنم

آها، فحش های رگباری هم دیگه جذابیتی نداره، مگه اینکه فحش دوست داشته باشین 

امتیاز بنده ۳/۷۵ از ۱۰