نکته: با کیفیت پرده فیلم نبینید .

اول از همه باید بگم نمی تونم علاقه شدید خودم و به بانو امیلی بلانت مخفی کنم، پس فیلم تا اینجا پنج امتیاز گرفته . 

ایده عالی . به نظرم یکی از نقاط قوت فیلم ایده فوق العاده خوبش بوده . فکر کردن به این موضوع وحشتناکه . تصور کن با موجود یا هیولایی طرف هستی که قدرت بینایی نداره ولی قدرت شنوایی‌ش به شدت تقویت شده‌س . هیچ دفاعی هم در مقابل این موجود کار ساز نیست . کوچکترین صداها این موجود و سمت خودش میکشونه و این وسط . مادر داستان باردار هستن .

خوب نیست واقعا؟ شاهکاره . البته که تا جایی که میدونم خیلی هم اورجینال نیست و قبلا پرداختی داشته . 

همه این ها به کنار . یه ایده قوی و بازیگر محبوب تا جایی میتونن شما رو ترغیب کنن و بعدش همه چی به پیشبرد و پرداخت داستان بستگی داره . خرده پیرنگ ها و ... 

متاسفانه از یه جایی به بعد فیلم کاملا حوصله سر بر میشه و به قول این منتقدا میفته توی دام قصه گویی کلیشه‌ای . 

اگه از این سبک فیلم ها خوشتون میاد، انتخاب بدی نیست . من فقط یبار تونستم ببینمش .

از پیام های داستان اشاره میکنم به «از آن نترس که های و هوی دارد ، از آن بترس که سر به توی دارد»

امتیاز من به فیلم ۶/۵ از ۱۰